Гальмівні колодки – це важлива деталь у системі гальм автомобіля, від якої залежить безпека та ефективність його роботи. Залежно від матеріалу, з якого вони виготовлені, є різні типи гальмівних колодок.
Одним із найпоширеніших видів гальмівних колодок є органічні колодки. Ця колодка виготовлена з органічних матеріалів, таких як змішані волокна та смоли. Органічні колодки добре справляються зі своєю функцією, мають низький рівень шуму і забезпечують плавне гальмування. Однак виникають деякі недоліки, такі як швидке зношування та неефективність при високих температурах.
Інший тип гальмівних колодок – напівметалеві. Вони містять металеві волокна та інші наповнювачі, які надають колодці велику міцність та зносостійкість. Напівметалеві колодки добре справляються з високими навантаженнями і високими температурами, але вони схильні до зносу гальмівного диска і створюють більше шуму при роботі.
Також є керамічні гальмівні колодки. Вони виготовляються з кераміки, яка має високий коефіцієнт тертя і чудово справляється з високими температурами. Керамічні колодки екологічно чисті, мають довгий термін служби і не залишають залишків на гальмівному диску, але коштують дорожче за інші типи.
Тип гальмівних колодок | Опис |
---|---|
Органічні (неволокнисті) | Виготовлені із органічних матеріалів, таких як смоли, карбон, скловолокно. Мають високу гальмівну силу, але швидко зношуються і можуть залишати сліди на гальмівних дисках. |
Напівметалеві | Мають склад із металевих частинок та органічних матеріалів. Мають високу гальмівну силу, добре себе показують при високих температурах, але можуть бути шумними і призводити до швидкого зносу дисків. |
Керамічні | Зроблені з керамічних композитів, які мають високу тепловиділення і гальмівну ефективну дію. Мають високу вартість, але забезпечують тривалий термін служби. |
Колодки сьогоднішнього дня | Комбінований склад, який включає органічні, напівметалеві і керамічні матеріали. Забезпечують високу гальмівну силу, низький рівень шуму та тривалий термін служби. |
Зміст:
Які типи гальмівних колодок бувають?
Колодки бувають напівметалевими, низькометалевими, органічними та керамічними. Для спортивних машин більше підійдуть напівмеалічні, для спокійної їзди містом — низькометалеві та органічні. Керамічні – універсальний, але дорожчий варіант.
У чому різниця гальмівних колодок?
Як їх відрізнити До складу фрикційної суміші жорстких колодок зазвичай входить більше дешевої сталевої стружки, ніж у м'яких складах.. До жорстких колодок магніт «приклеюватиметься» набагато сильніше. Гальмівні колодки можна перевірити утримання залізної стружки нехитрим способом – магнітом.
Які гарні гальмівні колодки?
Розібратися з цим питанням допоможе топ-15 виробників у 2023 році складений редакцією сервісу пошуку запчастин Partarium.ru.
- ATE (Німеччина) …
- Ferodo (Велика Британія) …
- Akebono (Японія) …
- Remsa (Іспанія) …
- Advics. …
- Nisshinbo (Японія) …
- TRW (Німеччина) …
- Marshall (Нідерланди)
Як правильно вибирати гальмівні колодки?
3 основні правила вибору колодок:
- щоб уникнути виникнення сторонніх звуків після заміни, підбирайте колодки однієї марки/серії та/або за складом суміші разом з гальмівними дисками;
- купуйте гальмівні колодки що належать до перших двох категорій;
- Підбір потрібно робити з урахуванням манери водіння та умов експлуатації.