Канбан – це метод управління процесами, який розроблений японським інженером Тайіті Воно в середині XX століття. Цей метод став широко застосовуватися у різних галузях, починаючи з виробництва автомобілів та популярність його лише збільшується. У перекладі з японської "канбан" означає "візуальна карта" або "візуальний сигнал". Таким чином, канбан дозволяє візуалізувати робочі процеси та керувати ними візуально.
Головна ідея канбан – поділ робочого процесу на невеликі етапи чи кроки, кожен із яких представлений карті чи дошці. Це дозволяє візуально відстежувати хід роботи, контролювати його та покращувати ефективність. Канбан також допомагає запобігти надмірному навантаженню та необхідності виконання кількох завдань одночасно.
Переклад слова "канбан" на російську мову є деякою труднощою, оскільки воно відсутнє в словнику і не має прямого аналога російською мовою. Є кілька варіантів перекладу, які використовуються в літературі та практиці:
Англійська | Українська |
---|---|
Kanban | Канбан |
Card | Картка |
Column | Колонка |
Board | Дошка |
Workflow | Потік роботи |
Хоча слово «канбан» перекладається як «сигнальна картка», а більшості варіантів Канбан для розробки ПЗ дійсно використовуються картки, їх не можна вважати сигналами для отримання нових задач.16 черв. 2017 р.
Що таке канбан простими словами?
Канбан – це популярний метод візуалізації робочих процесів підвищення загальної продуктивності команди. У класичному уявленні – це канбан-дошка, настінна фізична поверхня або віртуальна, поділена на етапи проходження роботи від постановки завдання до її успішного виконання.
Що таке канбан у IT?
Дошка Kanban – це інструмент управління Agile-проектами, який допомагає наочно подати завдання, обмежити обсяг незавершеної роботи та досягти максимальної ефективності (або швидкості). Вона може допомогти командам Agile та DevOps упорядкувати повсякденну роботу.
У чому різниця між канбаном і Скрамом?
Короткий опис. Kanban – це методика управління проектами, в якій візуалізація завдань використовується для управління робочими процесами, а Scrum — це методика управління проектами, яка допомагає командам структурувати роботу та керувати нею на основі набору цінностей, принципів та практик.