Брошура – ефективний спосіб надати інформацію про ваш бізнес, продукт або захід. Створення брошури в програмі Microsoft Word може здатися складним і трудомістким завданням, але насправді це процес, який можна освоїти. У цій статті ми розглянемо кілька простих кроків, які допоможуть вам створити брошуру, що професійно виглядає в Word.
Перший крок на шляху створення брошури – це вибір відповідного шаблону. У Word представлено безліч готових шаблонів брошур, які можна використовувати як відправну точку. Виберіть шаблон, який найкраще відповідає цілям та стилю вашої брошури.
Після вибору шаблону наступний крок – редагування вмісту. Додайте заголовки, тексти та зображення, які хочете включити до вашої брошури. Важливо на цьому етапі звернути увагу на структуру та композицію – розділіть інформацію на логічні частини, використовуйте заголовки для позначення розділів та підзаголовки для підрозділів. Це допоможе вашим читачам легко орієнтуватися у брошурі та швидко знайти потрібну інформацію.
Назва розділу | Опис | Програмне забезпечення | ||
---|---|---|---|---|
Microsoft Word | Adobe InDesign | Canva | ||
Потрібно створити новий документ | Для створення брошури в Microsoft Word необхідно відкрити програму та вибрати пункт "Створити новий документ". | Так | Ні | Так |
Вибір шаблону | Word надає набір шаблонів для брошури. Виберіть відповідний шаблон. | Так | Так | Так |
Редагування тексту та зображень | Змініть текст та додайте зображення на сторінки брошури. | Так | Так | Так |
Форматування сторінки | Налаштуйте розмір сторінки, поля та орієнтацію. | Так | Так | Так |
Перевірка та виправлення помилок | Проаналізуйте брошуру щодо помилок і виправте їх. | Так | Так | Так |
Збереження документа | Збережіть брошуру у потрібному форматі. | Так | Так | Так |
Друк | Роздрукуйте брошуру на принтері. | Так | Так | Так |
Виберіть Файл > створення шаблону. У верхньому правому куті вікна введіть слово брошура у полі Пошук по всіх шаблонах. Ви побачите кілька варіантів із сайту templates.office.com. Коли ви знайдете потрібний шаблон, двічі клацніть його або виберіть та натисніть кнопку Створити.
Зміст:
Як документ Word перетворити на книгу чи брошуру?
У панелі інструментів знаходимо вкладку «Розмітка сторінки», в ній лівою кнопочкою миші вибираємо «Поля», далі «Поля, що настроюються…». У вікні «Параметри сторінки» необхідно вказати у списку «Кілька сторінок» значення «Брошура». У цьому вікні ви зможете задати параметри полів та прописати кількість сторінок.
Як надрукувати документ як брошуру?
Acrobat та Reader 9
- Виберіть меню «Файл» > «Друк».
- Виберіть принтер із меню у верхній частині діалогового вікна «Друк».
- В області «Діапазон друку» вкажіть сторінки, які потрібно надрукувати: …
- У спливаючому меню «Масштаб сторінки» виберіть «Друк брошури».
Як зробити буклет у Microsoft Word?
Порада: Якщо ви вже підключені до Word в Інтернеті, перейдіть до шаблонів буклета, перейшовши до меню файлу > створити, а потім під зображеннями шаблону натисніть Додатково в Office.com. Ви будете на сторінці шаблони для Word. У списку категорій виберіть Буклети.
Як зробити друк книжкою?
Друк брошури
- Виберіть «Файл» > «Друк», а потім виберіть принтер.
- Вкажіть сторінки друку. …
- Виберіть "Брошура".
- Для друку конкретних сторінок на іншому папері або на іншому типі паперу вкажіть їх за допомогою параметра «Листи з/по». …
- Виберіть додаткові параметри обробки сторінки.